Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Krister Petterson - Schtekare?

Postat av Gyllenstierna den 26 Juni 2006, 02:48
63 kommentarer · 187 träffar
Tjenixen alla schtekiga lirare;)

Jag höll på att söka igenom "fb-forumet" efter lite pointers angående hästinköpning, då mina föräldrar nu anser att jag är redo att ta över en relativt stor del av vår hästranch i Texas och även att vi har lite väl mycket deg just nu som då gärna ska spenderas för hästinköpning. Hur som helst.

Jag råkade snubbla på en tråd angående någon häst och läste den i särklass dummaste och fattigaste "kommentar" jag läst här på "fb";

#18 van1ty
Old school
2006-06-19 05:05
Krister Petterson är den enda Krister som det är värt att göra en film om.

Jag hade inte precis koll på vem denna Krister var då, men ett "brat-sinne" eller vad man nu ska kalla det, fick mig att kolla upp namnet. Det var även då jag förstod att denna van1ty menade Christer Pettersson.

Varför är "Krister Petterson" den enda Krister som är värd att göra en film om? Vill man göra en film om en knarkare, en tragisk alkoholist, en människa som levt sitt liv utan kontakt med varken mode eller annan verklighet och som dessutom inte har någon som helst koll på vad som händer på stureplan? Är det denna Krister Petterson som "Van1ty" pratar om eller finns det någon trevlig finsmakare i Italien eller dyl. som går under samma namn?

Synpunkter angående Christer Pettersson eller Van1ty?
Har ni någon rolig liten anekdot angående hur ni känner er kopplade till Christer Pettersson? Jag gör inte det, men jag tänkte att det kanske finns någon som tycker att ett liv i misär och vånda är något att "ha i granen" som ni brukar säga;)

På Stureplan säger vi Puss&Kram.

Ses&Hörs // Gyllenstierna

63 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 63 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..