Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Michael Tsarion - The Destruction of Atl

Postat av jAzz` den 25 Juni 2006, 14:04
12 kommentarer · 324 träffar
Hejsan Kära Fragbitare,

Jag vill starkt uppmana er att ladda ner filmen: "Michael Tsarion - The Destruction of Atlantis" och titta på den. Filmen är en dokumentär, som är baserad på starka fakta och teorier som är jävligt överaskande.

Ni undrar säkert vad det är för något?

Ni har alltid undrat vad Atlantis var och hur det gick ner? Ni har hört legender och Teorier om det. Ni tror på gud?

Vad säger ni om NÅN sa att allt det ni trodde om er själva, människan, gud, kunskapen och teknologin ligger i världens begynnelse? Jag syftar på att de bara "kom upp" men sedan försvann det?

Vad säger ni om att ni får reda på att vi, människor är en ras som blev gen manipulerade av andra innan Evolutionen tog sin börja? Om dom som bebode Atlantis INTE var människor, utan var nån art som krashade med ett betydligt starkare teknologi än vi. Att jorden för cirka 50.000 år sen INTE var som vår kunskap säger att den var. ALLA vet att det finns en tom lucka i våran Historia, här är fyllningen. Titta och lär.

Ladda ner filmen: "Michael Tsarion - The Destruction of Atlantis". Där har du teorin om "gud" och Atlantis. Vad hände igentligen? VILKA är VI? Denna film är gjord när en känd forskare/professor i Harward undervissade den sanna sanningen, han heter Micahel Tsarion. Ni kommer inte tro era öron/ögon med denna fakta. Filmen är 2 timmar lång och är värd att titta på! Jag rekommenderar den starkt för er som vill veta en stor del av våran sanning.

Notera att denna fakta är baserad på vissa teorier. Att denna fakta strider mot religonen.

Detta är början till i stort sett allt. För det mesta -> Illuminati.

Innan ni svarar på tråden. Svara på frågan: "Hur kan det komma sig att människans psyke, mentalitet, kännsel och allt de andra kring människans unika genetik/ gen manipulation är större än våran teknologi? Borde inte våran teknologi vara större än vad den är? Ungefär 100 gånger då? Man säger att vi använder 20% av våran hjärna - För vägrade jag tro på det, men nu fattar jag starkt! Kolla in detta bara...

Ha en trevlig dag alla.

EDIT: Här är länken nedan!

http://video.google.com/videop lay?docid=6056789081969524094

STORT TACK TILL #3 :D!!!!

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..