1
kalas
Postat av Rosa_Regnbågen den 24 Juni 2006, 16:36
9 kommentarer · 111 träffar
Ja hej , jag tänkte ha kalas i helgen och jag undrar vart är det lämpligast för 22 st livliga 15 - 17 åringar att vara?
mamma tycker mcdonaldsbussen , det låter bra men jag vill också vara i köket på mcdonalds där man får se dem laga hambrugarna , vända på dem när dem steker o såna saker.
Vill också ha tips om vilka lekar man kan köra några lekar jag har nu är :
Bollhavs- krig : först kör man sten sax påse om vem som ska bli "offret" sedan kastar alla andra bollar på honom tills han svimmar , han får inte skydda sig o såna saker.
Köttslagsmål: Man slåss med hamburgeköttet den som är mest flottig åker ut (får även åka hem från kalaset)
Vingarna : Man hoppar ut ur mcdonaldsbussen den som kan flyga vinner
Behöver mer tips så skriv lite lekar !
jag är 16 år.
Glömde säga att alal är bjudna speciellt #1
mamma tycker mcdonaldsbussen , det låter bra men jag vill också vara i köket på mcdonalds där man får se dem laga hambrugarna , vända på dem när dem steker o såna saker.
Vill också ha tips om vilka lekar man kan köra några lekar jag har nu är :
Bollhavs- krig : först kör man sten sax påse om vem som ska bli "offret" sedan kastar alla andra bollar på honom tills han svimmar , han får inte skydda sig o såna saker.
Köttslagsmål: Man slåss med hamburgeköttet den som är mest flottig åker ut (får även åka hem från kalaset)
Vingarna : Man hoppar ut ur mcdonaldsbussen den som kan flyga vinner
Behöver mer tips så skriv lite lekar !
jag är 16 år.
Glömde säga att alal är bjudna speciellt #1
Vart ska jag ha mitt kalas?
19 personer har röstat