Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Världspolisen USA

Postat av Humlee den 24 Juni 2006, 03:02
15 kommentarer · 194 träffar
Jag har en liten synpunkt på den här EVIGA diskussionen om USA och deras roll som världspolis.
Alla har synpunkter om det, oftast är det negativa synpunkter och ofta handlar det om spekulationer om olja (som sannerligen stämmer när det gäller storföretagen som finansierar krigen)... Men min lilla fundering är; hur JÄVLA förbannad hade folk inte varit om de INTE lekte "världspolis"? Hur förbannad hade man inte varit om de bara brydde om sig själva och inte gjorde någonting, även om hemska situationer uppstår när de lägger sig i (och det positiva glöms snabbt bort).

Sedan undrar jag varför de inte lägger sig i när oskyldiga turister blir avrättade i Asien, för t.e.x drogsmuggling som de är oskyldiga till. Det måste finnas någonting som man kan göra.

Sedan tycker jag att FN är alldeles för fega när det gäller att lägga sig i sådana här saker. Visst, de gör ett kanonjobb när det gäller välgörenhets-jobb i fattiga länder, men de skiter totalt i sådana konflikter...
Föregående tråd
Nästa tråd

15 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 15 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..