Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Minnen från eran barndom!

Postat av fenneh den 24 Juni 2006, 02:14
20 kommentarer · 151 träffar
Hejsan.

Satt och lyssnade på gamla 90-talslåtar. Fyfan va man fick flashbacks.

Lyssnade på "SpinDoctors - Two Princes", minnena strömmade igenom hjärnan och jag kom ihåg massa saker från min uppväxt såsom alla 90-talsfrillor, mittbena dvs :D Som Xantha säger, då nördarna var riktiga nördar.

Vill alltså veta vilka låtar som sätter igång era minnen från eran barndom och vilka härliga minnen som strömmar igenom era hjärnor, så dela med er av dom så kanske någon kan få sig ett gott skratt.

Värt att nämna är att jag är enormt trött och skulle aldrig skapa en sådan här tråd mitt på dagen, men men. Who cares? :)

Btw, ett minne jag fick upp: När jag fick min leksakstraktor på 5-årsdagen och jag var så överlycklig och körde omkring med den i huset som en idiot och ramlade framlänges och välte en kruka som repade upp golvet som farsan sedan gick i och fick världens sår :D Samt "Mysteriet på Greveholm". Så jävla klockren julkalender!

Justja, kommer ihåg all discomusik som morsan lyssnade på där ett tag, alla "Dance DJ"-skivor osv :D

Så, dela med er av era barndomsminnen :D Go go go!
Föregående tråd
Nästa tråd

20 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 20 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..