Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Zoovillage?

Postat av antonjah den 23 Juni 2006, 02:41
5 kommentarer · 259 träffar
Tjena grappar och tjejjer.
Jag har för tredje gången i mitt liv beställt lite kläder från zoovillage. Men något som för mig är nytt för den här gången är att jag valt att få mitt avi (alltså det som krävs för att kunna hämta mitt paket på posten) genom SMS istället, om jag förstått det rätt alltså.
Nu är det så här att jag genom postens hemsida kollat upp paketet och det har registrerats där, så mitt paket ligger och väntar på mig, dock har jag inte fått något avi, varken hemma eller på min mobiltelefon, och JA jag har skrivit in rätt adress postnr osv, har även kollat min mobil konstant sedan dagen jag beställde sakerna.

Har någon utav er varit med om det här eller har erfarenhet av det? skulle gärna behöva er hjälp, om jag inte hämtar ut paketet inom några dagar kommer jag även att måsta betala 300kr för ej uthämtat paket.

Ojsan jag glömde, på ICA där paketet ligger säger dom att dom inte kan hjälpa mig på något sätt, jag måste prata med posten eller zoovillage.

HJÄÄLP :S

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..