Hejsa gott folk. Det är såhär att jag ska cama med en snygg tjej. Och vill spela in allt hon gör :).. vad heter programet som man kan spela in på msn webcam? Och vart kan jag tanka det?
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
#17 Det finns vissa saker som kan vara roligt att "trolla" om, särskilt i din ålder, men när det kommer till allvarliga grejer där folk faktiskt är ledsna så kanske man ska tänka sig för lite?
Du lär förstå vad jag menar när någon nära till dig dör
#15 riktigt jävla omogen... klart som fan man sörjer att någon gått bort i familjen.. blir bara lack på folk som dig , sitter och gnäller över leveln när du ser att killens farmor gått bort.. väx upp
#18 har fler nära än dig som dött så jag har mkt mer rutin än dig din pajas
dessutom är gamlingar som dött inget oväntat så inte direkt som om hans småsyskon eller dyl skulle trillat av pinn
men eftersom du saknar dödsrutin tror du att allt som dör runt omkring en är samma sak. gamlingar, husdjur och dyll dör som flugor så inget att bry sig om, händer hela tiden de har levt sitt liv osv inget att slösa tid på
#28 Världens sämsta reply någonsin. Du har ingen aning om vad jag har gått miste om. "Dödsrutin"? Så det finns en rutin för hur döden fungerar? Du förstår väl själv hur idiotiskt det låter?
Ja jag tycker det är samma sak, orsaken av ett dödsfall kan sannerligen variera, därav också sorgen. Men om någon i min närhet dör skulle jag inte sörja mindre om det var naturens gång eller en olycka.
Varför drar du in flugor i det här? Du är bara en idiot som fått säga ditt, vilket du gjorde i #13, #17, vilket också bevisar hur jävla okänslig och iqbefriad du är.
#50 ännu mer behagligt för oss som är stenhårda och känslokalla människor, brudar uppskattar det ännu mer om man aldrig visar några känslor eller empati. Då ser de hur jävla manlig man är...
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Skrivet med min Android-mobil
#6 Tack :) ska tänka på det
#12 Jag beklagar :(
Du lär förstå vad jag menar när någon nära till dig dör
beklagar :(!
Skrivet med min Android-mobil
dessutom är gamlingar som dött inget oväntat så inte direkt som om hans småsyskon eller dyl skulle trillat av pinn
men eftersom du saknar dödsrutin tror du att allt som dör runt omkring en är samma sak. gamlingar, husdjur och dyll dör som flugor så inget att bry sig om, händer hela tiden de har levt sitt liv osv inget att slösa tid på
Ja jag tycker det är samma sak, orsaken av ett dödsfall kan sannerligen variera, därav också sorgen. Men om någon i min närhet dör skulle jag inte sörja mindre om det var naturens gång eller en olycka.
Varför drar du in flugor i det här? Du är bara en idiot som fått säga ditt, vilket du gjorde i #13, #17, vilket också bevisar hur jävla okänslig och iqbefriad du är.
bara för att jag har mer dödsrutin...
finns mediciner för överkänsliga/överempatiska människor som du... prova xanor...
det var dom mest onödigaste kommentarerna jag sett i en tråd nånsin.
håll käften och sköt ditt ist.
#29 1+
Ang flugorna så får du väll prova lite andra builds, I dunno :p
Skrivet med min iPhone
u mad brah?
kmr där med 61k hp och tror man är ngt...ASSÅ DET ÄR HELT SINNES!
leave game och rejoina