Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Sicken sommarjobbsbrud

Postat av kzzpzz den 20 Juni 2006, 16:38
36 kommentarer · 138 träffar
Tjo Boys ! Jo det är så här att jag började sommarjobba igår.

Och jag jobbar tillsammans med en brud. Vi ska jobba i fem veckor. När jag såg henne första gången tänkte jag, "WOW". Jag föll direkt för henne och hon ser riktigt bra ut. Riktigt sötis.

Så fort vi gör något tittar jag på henne och verkar som att jag får tillbaka en del vibbar, dock vet jag inte vad hon tycker om mig, men vi skojar och har kul. Hennes leende är otroligt attraktivt också, älskar det. Det låter så gulligt. Problemet är att hon är 18 år, och jag 16, hon 87 och jag 89a. Jag känner att jag är lite underlägsen och skulle vilja satsa på en tjej som henne.

Jag själv anser att killen ska vara äldre än tjejen, speciellt i just den här åldern. Inte typ 25-30 osv.. Aja, ni förstår nog.

Vad tycker ni själva? Jag ska försöka få tag på hennes MSN så man kan prata lite mer intimt haha :) Och där kan man väl få ut sina känslor.

Jag har lätt att kontakt, men just nu vet jag verkligen inte hur jag ska göra.

Onödiga kommentarer undanbedes.

Detta är en brud jag verkligen skulle vilja satsa på.

EDIT; THX BOYS, ska säga till henne sista veckan om man kan hitta på något, bra förslag.. Ifall att man skulle få nobben ! :) Thx!

36 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 36 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..