Någon som kan lägga upp ett schema åt mig hur ja ska gå till väga för att som denna kille få bort kaggen =) http://www.nattstad.se/pics2/m embers/archive/2006618/2006061 8005525747_big.jpg
Har Personligen frågat killen, men han vill inte svara =/
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Jag har också gått ner jävligt mycket, från 70kg till 59 och jag är jävligt stolt. Men man måste vara väldigt noga. Äta rätt, inte äta för mycket, dricka MYCKET Vatten! Undik Godis,hamburgare och skräp mat speciellt kola och fanta o.s.v, drick LOKA det är bra. Ta långa promenader och cykla en hel del. Jag gick ner 10 kg på 1½månad.
Jag var tjock, ful och fettig. Idag är jag en helt annan människa.
Jag har samma problem!!! Ja e c:a 1,80 och väger 60 kg! måste bort dirr! har provat massa piller å skit men ja mår bara jättedåligt av sånt :S har nån bra tips plz!
Haha kolla här Jag vägde 64 i 7:an sen under sommarlovet gick jag 'nda ner till 44. Det är sant. Men sedan började jag träna och äta mycket.
Så nu ska jga börja 9:an och väger 62 och är 1.68 lång. Tränar boxning osv
Kan omöjligt vara samma person på endast 10 veckor. Hur ofta blir naveln missbildad för lite träning på 10 veckor? Hur ofta växer det ut en raggarsträng på 10 veckor (även om man nu skulle ha rakat så får man väll inte för sig att efter 10 veckor börja odla?)....
#9 vadå sjuk? asså de bara typ hänger å dallrar? har haft bilringar så länge ja kan minnas? dålig stil å fråga om ja e sjuk!! Den enda sjukdomen jag lider av e fetma :(
Fan va folk gnäller! Jag är 1,86 o väger typ lite mer än 90 kg. Jag tränar så jävla mkt jag bara kan o äter typ max 1-2 ggr per dag, men inte fan märks det nått, kanske lite på att armarna blir starkare men inte på magen som jag vill få bort. Jag går lätt 1 mil om dagen och gör cirka 200 sit-up om dagen men inte fan hjälper det! Hjälp tack!
Intag färre Kcal per dag så går ni ner i vikt. Det spelar ingen roll om ni går ut o springer. Gå alltså på underskottsenergi hela tiden.. tror det bör stämma.. Hänvisar er till kolozeum =)
#12 Det stämmer precis, energiunderskott åstadkommer viktnedgång. Att röra på sig mera är dock en enklare metod att lägga sig på underskott utan att dra ner allt för mycket på maten och gå hungrig dag och ut dag in, så det är nåt att föredra.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Jag var tjock, ful och fettig. Idag är jag en helt annan människa.
Nu är det magmuskler som skall byggas ;)
edit: jag är bara 1.72
JAG däremot vägde 87 för 2 år sedan, körde som #1 skriver ungefär. Sprang istället för att cykla och gå dock.
Inget godis o sådant.
Nu väger jag 65.
Jag är 176 cm.
Så nu ska jga börja 9:an och väger 62 och är 1.68 lång. Tränar boxning osv