Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

get 6 'GUIDE

Postat av hej alla mask1 her den 18 Juni 2006, 19:21
27 kommentarer · 184 träffar
Hejsan där hemma i den stekheta sommaren!

jag går rakt på sak: jag är rätt imba när det gäller brudar så jag ska hjälpa er med lite tips och trix, here it comes:

1: ALLTID när du går in i ett rum ska du dra på ett smile, kolla in sällskapet och välj ut den tjej du tänker satsa på och tag sedan kontakt med hela sällskapet.

2: Börja med att inleda ett samtal med hela sällskapet, bry dig inte om "måltavlan" än så länge.

3: Nu ska du försöka ta reda på om måltavlan är singel eller har pojkvän, har hon det så prata en stund med hela gänget och gå där ifrån sen, har hont inte skall du följa nästa steg.

4: Om hon är singel, försök få till ett samtal mellan fyra ögon på avskillt ställe t.e.x i en korridor / utanför 'festen'

5: Ta reda på om hon gillar dig, gör ett simpelt "handtest" dvs ta hennes hand och för henne bort från sällskapet, tryck försiktigt, om hon trycker tillbaka visar hon intresse för dig, annars är det bara att lämna henne.

6: fråga vad hon gör på fritiden: börjar hon räkna upp vad hon gör har hon fortsatt intresse om hon säger t.ex: "inget" så är hon inte intresserad och du bör ta dig därifrån

7: fråga om hon har lust att kyssa dig, säger hon nä är det bara till att säga att hon inte har fått tillåtelse, säger hon ja - go for it =D

8: om du fick till en kyss så fårga om hon vill träffas fler gånger

________

Nästa gång ni träffas; välj en musik resturang, ta på dig fina (men inte för snobbiga!) kläder, var försiktig, stöt lite lätt under hela dejten. Fråga om hon har lust att träffas igen, följ sedan nästa steg.

Upprepa övanstående 2-3 ggr, byt resturang varje gång.

nästa gång ska du fråga om hon vill se på film hos dig, och säg att ni först ska gå på en resturang (denna resturang ska vara väldigt mysig och inte allt för mycket folk)

sedan går ni hem och ser en film (skräck) hon kommer med all sannolikhet trycka sig mot dig, titta henne i ögonen och kyss henne, upprepa hela tiden kyss+blick.

Säg att du är trött efter filmen och fråga om hon vill sova över. gå in och ta av dina kläder.

låt henne komma till dig spring inte runt och jaga efter henne, hon ska få känna trygghet.

hon kommer in och lägger sig brevid dig och ni tittar på varandra väldigt länge, sen frågar du helt enkelt: vill du ha sex?

-hon kommer absolut inte banga och du får en skön kväll =)

ha det så kul och lycka till

ang. poll: om du röstar nej, skriv vad jag kan förbättra på guiden.

var guiden bra ?

166 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

27 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 27 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..