×
Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hjälp! Felaktig minnesavbildning

Postat av y0wist den 17 Juni 2006, 12:09
5 kommentarer · 3 240 träffar
Hejsan, jag får upp ett felmeddelande varje gång jag startar datorn. Det står "spoolsvc.exe - Felaktig minnesavbildning. Programmet eller DLL-filen C:\\\\DOCUME~1 \\\\Henric\ ;\\\Lokala~1\& #92;\\Temp\\&# 92;\coa2.tmp är inte en giltlig minnesavbildning. Kontrollera detta mot installationsdisketten." Jag har letat runt och hittat liknande trådar, men inte precis. Jag har Win XP Home. För ett tag sen crashade HD C, där Windows ligger. Var tvungen att sätta i en återställnings-CD från Fujitsu Siemens som jag fick med datorn och formatera om. Installerade alltså inte Windows från den riktiga skivan. Har för mig att meddelandet kom upp från början.. Vad ska jag göra för att få bort det? Har kollat upp att spoolsvc startar automatisk (msconfig), ska den göra det? Vad händer om jag kryssar ur den?
Tacksam för hjälp!
Föregående tråd

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..