Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
#9 sa aldrig att han har skrivit data någonstans. men syftade på att han gjorde rätt som skrev dator men gjorde fel när han skapade tråden istället för att söka i forumet då det finns 1000 tals trådar om just detta.
#10 e du duktigt felvaggad? Du vet att det finns folk som har problem med stavning etc? vissa bryr sig inte. vissa har inte lärt sig i skolan och vissa har något som heter Dysleksi. Jag låter dig gissa vad jag har. Men säger bara det. Jag har kort stubin i värkliga livet och hade du sagt det till mig face to face så hade du inte varit vaken nu. kappish?
#16 Sluta hota folk över nätet, det är bara larvigt.
Sen har du en jävla dubbelmoral. Ena sekunden ska du bevisa hur duktig du är och berätta att det heter dator, och inte data.
Sen nästa sekund ska du berätta att du har dysleksi. Att ena sekunden berätta vad som är rätt, och sedan berätta att du har dysleksi. Nej det går inte ihop.
#24 . Det är inte dubbelmoral. För det första så ber jag honom att följa reglerna vilket du som polis bör se till att han gör! Prova du att söka på 100fps så ska vi se hur många träffar du får. eller "dator" eller "duger".
Sedan så har han synpunkter på hur jag stavar vilket varken har med tråden. fragbite eller datorer att göra utan en fråga som riktar sig mot mig. Jag tar mycket allvarligt på detta (som jag sa. jag har kort stubin).
Vilket jag också skriver och säger det att ska han köra nåt snack så är det bara att komma fram och säga det. Jag har inte hotat någon utan "hade du sagt det till mig face to face så hade du inte varit vaken nu."
Det är inte att hota någon. om jag hade skrivit "jag ska dö** dig" så hade jag hotat honom.
Tänk på att du är polis . du ska föregå med gått exempel och inte uppmuntra folk att göra onödiga trådar.
Jag slutar skriver i denna tråden nu. Om någon vill mig något så lägg ett priv mess.
Ber samtigt fragbite om ursäkt att jag är väldigt mycket offtopic nu. men måste samtidigt få försvara mig. censurera om ni vill. jag bryr mig inte.
#38 Kom inte till fragbite och tro att du får respekt genom sådana kommentarer. Du som tror att du är så duktig, skall även föregå med gott exempel. Sen behöver du inte starta en diskussion med en användare (eller fragbitepolis) här i denna tråd. Svara på killens fråga sen behöver du inte bry dig mer. Du behöver inte gå in på massa saker som att han inte skulle vara vaken om han sa det till dig IRL. Det är imo ett hot.
Sen så håller jag med #24 att du har s.k dubbelmoral när det gäller detta ämne. Bara för att du är "Oldschool" så betyder det inte att du kan säga vad du vill.
Blir fly förbannad när det finns sådana människor här.
ONT: Den duger om du skall spela och så, men ingen höjdar dator. Jag tycker det var ett lite för högt pris. Sen var den lite stor också. Men om du redan känner dig övertygad, så köp den. Jag hindrar dig inte.
#38, Nu har man förstått hur mobbad du egentligen är, eftersom du inte kunde hålla käften när du såg att han skrivit dator och inte data. Och jag vet att han skrev rätt, precis som du sa, men varför ens kommentera då? Till sist vill jag tilläga: PuZz.
Jo #38 det är att hota, du berättar för han att du har kort stubin i verkliga livet och att om du hade varit face to face med honom så hade han inte varit vaken. Vad ser du det som efter som du tydligen inte ser det som ett hot?
Ja du klarar 100 fps i cs utan problem ... Någonting du dock INTE klarar av med den är att slippa alla dryga jävlar på FB , om du fortsätter hänga här med den "datan" också :P puss på rej!
MEN DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!! Hatar alla jävla idiothelveten som smygskryter om sin jävla dator, alltid en jävla massa "duger den här datorn?" sen är det nån yberbra jävla dator. Kan slå vad om att skitungen som skrivit tråden hade en dålig dator innan som hade 100fps i CS ändå. Varför skriver man sånna här trådar? Saknar man uppmärksamhet eller helt enkelt förstånd? Blir så jävla förbannad.
OT. En gammal jävla dator som jag hade förr var en 233Mhz med 256mb RAM och ett Voodoo2-grafikkort och den klarade CS i 100fps, varför skulle inte den där jävla datorn klara av det? Lägg ner skittrådarna du slösar utrymme på deras databas.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
OT: Ja.
E graffekortet bra?
#10 e du duktigt felvaggad? Du vet att det finns folk som har problem med stavning etc? vissa bryr sig inte. vissa har inte lärt sig i skolan och vissa har något som heter Dysleksi. Jag låter dig gissa vad jag har. Men säger bara det. Jag har kort stubin i värkliga livet och hade du sagt det till mig face to face så hade du inte varit vaken nu. kappish?
2 gig x2 ram ( 4 gig ram ) AMD Athlon 6400 Dual Core
2 st NVIDIA Ge-Force 6700 256MB x2
19"inc plattskärm Siemens
28 000:-
#11 det är inget att skryta om
#17 länka till en "AMD Athlon 6400 Dual Core
2 st NVIDIA Ge-Force 6700 256MB x2"
ja den duger till 100fps men vad ska du ha för grafikkort?
Sen har du en jävla dubbelmoral. Ena sekunden ska du bevisa hur duktig du är och berätta att det heter dator, och inte data.
Sen nästa sekund ska du berätta att du har dysleksi. Att ena sekunden berätta vad som är rätt, och sedan berätta att du har dysleksi. Nej det går inte ihop.
Sen heter det verkliga, inte "värkliga".
OT: Ja, den duger!
Sedan så har han synpunkter på hur jag stavar vilket varken har med tråden. fragbite eller datorer att göra utan en fråga som riktar sig mot mig. Jag tar mycket allvarligt på detta (som jag sa. jag har kort stubin).
Vilket jag också skriver och säger det att ska han köra nåt snack så är det bara att komma fram och säga det. Jag har inte hotat någon utan "hade du sagt det till mig face to face så hade du inte varit vaken nu."
Det är inte att hota någon. om jag hade skrivit "jag ska dö** dig" så hade jag hotat honom.
Tänk på att du är polis . du ska föregå med gått exempel och inte uppmuntra folk att göra onödiga trådar.
Jag slutar skriver i denna tråden nu. Om någon vill mig något så lägg ett priv mess.
Ber samtigt fragbite om ursäkt att jag är väldigt mycket offtopic nu. men måste samtidigt få försvara mig. censurera om ni vill. jag bryr mig inte.
*Over and out*
#38 Fan va dryg du är.
då?
Sen så håller jag med #24 att du har s.k dubbelmoral när det gäller detta ämne. Bara för att du är "Oldschool" så betyder det inte att du kan säga vad du vill.
Blir fly förbannad när det finns sådana människor här.
ONT: Den duger om du skall spela och så, men ingen höjdar dator. Jag tycker det var ett lite för högt pris. Sen var den lite stor också. Men om du redan känner dig övertygad, så köp den. Jag hindrar dig inte.
OT. En gammal jävla dator som jag hade förr var en 233Mhz med 256mb RAM och ett Voodoo2-grafikkort och den klarade CS i 100fps, varför skulle inte den där jävla datorn klara av det? Lägg ner skittrådarna du slösar utrymme på deras databas.
OT: duger i krig :)
100fps ledt
2595
+1699
=4.294 k
FATTIGG!!! tom min dator är dyrare LOL
BTW: Din dator är mycket sämre och kostar mer ? Är inte du dum i huvet då som köper den cp ?
Om du bidrar med rep.
EoF - End Of Forum