Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Präster=Perversa?

Postat av KuddZ den 16 Juni 2006, 11:19
60 kommentarer · 391 träffar
När jag gick i 8:an konfirmerade jag mig, vet inte varför.. Vi hade i varje fall en präst som var väldigt äcklig. Han sa kommentarer som: "Din brorsa hade lite mera stake" och han tittade på tjejerna väldigt snuskigt. Han kunde även liksom smeka en och sånt, ni vet; lägga armen runt axeln och liksom "tjenare, hur är det med dig?" Jag tycker att det kändes väldigt obehagligt och det är flera som har känt desamma i den gruppen.

I stora allmänhet då? Jag har kompisar i hela sverige som säger att de har känt det samma när det gäller präster, att de ofta är perversa och kåta på allt som rör sig.

Det jag undrar är om flera har känt samma sak när det gäller präster och kyrkans folk i största allmänhet?

EDIT: Jag har märkt att det är väldigt många som blir upprörda. Jag har bara berättat om mina upplevelser och vad JAG har fått för uppfattning av präster. Vidare så frågar jag vad NI tycker om präster.

-Jag ser ingen anledning i att ta bort tråden då den leder till diskussion.-

Är Präster Perversa?

263 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

60 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 60 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..