Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Linderoth

Postat av feldellah den 16 Juni 2006, 00:42
110 kommentarer · 153 träffar
Klaga gärna på mig nu och säg att jag är dum i huvvet och att jag inte kan någonting men måste veta om jag är ensam om detta. Jag har följt Tobbe varje match de senaste åre i det svenska landslaget och har inte sett något bra han har presterat? Han har passat bollen bakåt i hela sitt liv, visst han är defensiv mittfältare men bara för att du är defensiv anser inte jag att det finns ett tvång att spela bollen bakåt eller i sidled. När han väl lagt en boll framåt så har det varit en "tjongtagitinsperationfrånmel l berg-boll", förstår att zlatan blir irriterad på honom. Sedan tar han alldeles för många onödiga gula kort, ta som exempel bara det idag, så idiotiskt, finns så MÅNGA expempel då grabben ser ut att ha varit sugen på att döda någon då han sprungit några meter efter för att kasta sig efter honom och haka tag i benen när läget i ett 1 mot 5-läge. Visst jag accepterar att grabben spelar bra när man leder med 1-0 över brasilien och det är en minut kvar och det verkligen behövs ett defensivt tankesätt, men annars?

Tack, ser gärna förklaringar nu och jag kmr lyssna :) Kommer väl få dödshot efter detta ;/

Update* Jag anser själv att Linderoth är en viktig bit i det svenska landslaget att han ska bli utbytt har jag ALDRIG skrivit. Detta för att vi inte i Sverige har någon att ersätta honom med, tyvärr. Kim har ju tidigare i klubblag blivit testad att spela defensiv mittfältare men hade ju tyvärr ingen talang i det. Jag själv tror att om vi hade en spelare med lite mer enkla passningar frammåt som kan starta lite spel från det defensiva mittfältet så skulle det höjja Sverige enormt istället för Linderoths djupledsbollar som går till inspark. Jag själv anser att det är felaktig coachning att ha inne en spelare som Linderoth i en match mot T&T är ju bara tragiskt då de spelar med 8 defensiva spelare, vad ska en så överdefensiv mittfältare vara inne i 80 minuter för då?

Ni som säger att jag inte sett någon fotboll och inte kan någonting kan likaväl diskutera detta med en sån som Bosse Hansson som totalsågade Linderoth för några dagar sen. För han har väl fanimej sett mer fotboll än er?
Föregående tråd
Nästa tråd

110 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 110 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..