Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Fel Med Högtalare!

Postat av r4ll3 den 15 Juni 2006, 10:24
3 kommentarer · 60 träffar
Hej nu e det så att jag har http://www.netonnet.se/Images_ Site/item_img/se/large/l097710 .jpg (Finns på netonnet).

Det e 5.1 surround högtalare. Mitt ljudkort funkar fint, har 5 uttag. Då har jag ett problem.

På manualen står det att svart och orange (sladdarna somman kopplar in i ljudkortet) ska sitta i tvärtom i ljudkortet.

Nu har jag satt det så. Jag testar på programmet att prova alla högtalare och alla funkar men på allt annat Tillexempel när jag lyssner på musik och allt annat ljud man använder funkar inte basen, RL och RR.

När jag har svart och orange i lika färg som på ljudkortet då funkar allt bra men då blir det annorlunda på programmet asså när man trycker att RR låter det på en annan :S

Så hur ska jag göra för att alla ska funka riktigt för jag tror det blir konstigt om man har färgerna på sladden lika som på ljudkortet de ska vara tvärtom. Nån som vet vad felet är? Tacksam för svar
Föregående tråd

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..