Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Engelbrekt skolan i sthlm

Postat av konstapelRaT den 13 Juni 2006, 13:42
33 kommentarer · 446 träffar
Hej allihopa:)

hoppas mina kompisar i Engelbrekt skolan ser den oxo:D

Jag e en kines,16 år,ha bott i sverige 2 år och nu bor jag i sthlm,Jag suger på svenska,jag vet,och jag ha svårt med prata med alla i min klass,fast jag ha inte mkt kompisar dar i min skola(riktigt kompis finns nästan ingen),jag känner mig ensam hela tiden,men endå,alla i min klass ha vart jätte trevlig mot mig,några av de verka inte tycker om mig,för att jag gjorde ju mycket pinsama saker,men jag ville bara ha kul=)

Jag e en vanlig social person oxo,jag försoker vara vänner med de hela tiden och det gick inte sa bra tycker jag,så även till nu ha jag inte någon som jag kan ha som en riktigt kompis i min skolan.

men iaf

Idag var det skolavslutning,dessa 2 år gick ju sa snabbt att jag hann inte skaffa mig en riktigt vän,och vara med i den underbart klassen 9B2 i engelbrektskolan,sa nu gick jag ut i från skolan,känns lite konstigt,känns det saknas nånting,i de 2 år ha jag sett,ha hört,ha varit med,hade kul tillsammans med klassen,men nu säger man"hej da" till klassen.

fast jag ha inte mkt saker att saknas där,men endå,jag älska den har klassen.

Onskar ett bra och lycklig liv till alla i 9b2,har det så bra.

Hejda.

Zehua Shan i engelbrekt skolan,9B2
Föregående tråd

33 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 33 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..