Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
Något gick fel.
Logga in med Facebook
  • Facebook
  • Google

Forumtråd

Anslut med Facebook
Anslut med Faceit

Eller

Du behöver komma åt epostadressen för att bekräfta din registrering
Genom att kryssa i rutan accepterar du Fragbites användaravtal samt Fragbites Regler och förbinder dig att följa dessa samt hålla dig uppdaterad om evenutella förändringar.
Laddar hyperadvancerade autentiseringsmekanismer...
Kommer inom en inte allt för snar framtid.
Kommer förhoppningsvis innan du vet ordet av.
1

Mask i tarmen :)

Postat av HEJJA! den 13 Juni 2006, 12:26
298 kommentarer · 4 013 träffar
tjo folket

Har endel problem med att gå upp i vikt, är 176 lång och väger ynka 50 kilon. Så jag gick till läkaren idag och för det. Det visade sig att jag hade en såkallad "bandmask" även kallad "binnikemask" i kroppen. Den blir cirka 30 cm lång och ser ut ungefär som en daggmask :)

Har fått medicin mot det nu, men ändå ganska läskigt att sitta här o veta att man har ett djur i kroppen :). Har förmodligen haft den ett bra tag också =). Extra scary blir det ju när man får veta hur stor den är :/.

Ville bara skriva av mig lite :D. Är det några fler som haft något liknande ? Har även haft såkallad "springmask" men det den lite vanligare sorten som det flesta har haft och är bara 0.5 centimeter och lika tunn som en sytråd =).

Ha det gött =)

298 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 298 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..