Är det någon av er som kan berätta vad det kostar att gå på Harvard universitetet? Har letat rätt länge i många dagar, men fortfarande inte hittat något.
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Mojawi torskade med 14-1, spelade seriöst HELA matchen. Sen tog firegamers 2-0 som ct, då droppade de. Varför stanna kvar och spela klart rundorna när man inte kan gå vidare? Samma sak med SK i deras match mot H2k, när de hade garanterat vinst lekte de bara runt och förlorade resten av rundorna.
Kopierade mitt inlägg från SK-h2k matchen, därför den var så jävla hård :( Nej men jag kollade på matchen, firegamers var riktigt jävla bra, och Mojawi var inte sämre eller bättre än i någon annan match. Men sen som du säger, inte lätt att motivera sig själva när man redan innan matchen visste att de inte kunde gå vidare, det är sant! :D <3
precis .. OM h2k nu skulle spelat den sista matchen mot Mojawi .. då skulle h2k gå vidare efterom Mojawi skulle spelat oseriöst och droppat.. = h2k massa rundor plus. Nått är ju fel med systemt.. nä omspel mellan h2k och Firegamers är det ändå rätta, etersom det drabbas så hårt av vem som för möta det oseriösa laget sist ... h2k mötte dem när dom va "taggade" och dom hadde chans att gå vidare.
#15 om du tankar ner hltv demo så kommer du att se att Mojawi inte spelade oseriöst. Firegamers visste att de behövde alla rundor och gjorde inte ett enda misstag.
#16 ... lol, sett fotbolls VM tex.. laget som inte kan gp vidare vinner oftast sist matchen och "förstör" för det laget att också gå vidare..bara för man vill visa att man duger och iaf vinna EN match, lika i allsvenskan varje år nästan laget som inte har nått att spela för egentigen vinner över lag som MÅSTE vinna matchen för att ta hem hela allsvenska .. *"hjälper" då ett annat lag att vinna .. kommer vi ser nått sånt i e-sport.. nej, varför ? .. jo det är för fan bara en hobby för dom flesta..
#15 Ja du .. med oseriöst menar jag att dom taggar inte det där sista som man gör måste göra för att vinna rundorna.. man lägger sig i matchen ändå, sen vad du eller jag kallar det för det är upp till dig..
Impulse ..lägg ner ... flytta till brasilen för fan om du tror som va seriösa.. man ser ju att som inte skjuter tillbaka i vissa lägen + taktikerna är inte ens serisöa som i deras första matcher, dom tänker ju för tusan på efterfesten redan Mojawi.
#21 Tyst bara snorunge, kollade du på matchen så kan du inte missat att Mojawi var seriösa. Deras taktiker? De spelade som ct på d2? öppna inte käften om du inte kan något
snorunge.. ska du börja med personangrepp nu Impulse ?.. jag är säkert dubblet så gammal som dig, bara så du vet, och ja jag såg matchen..och Mojawi va bra i dom andra.. inte i denna mot FF
Är du dubbelt så gammal som jag måste du hoppat av skolan i mellanstadiet, om inte har du aldrig någonsin gått en kurs i Svenska. Och vem tror du kan mest om spelet Counter-Strike 1.6 utav oss två? snälla, lägg dig ner och dö
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Sen :) varför skulle mojawi ens försöka prestera i matchen "seriöst" som du säger när dom inte ens kan gå vidare över huvudtaget :))) ? hihi