Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Har JAG gjort fel?

Postat av schmekis den 10 Juni 2006, 00:59
73 kommentarer · 60 träffar
TACK FÖR ALLA SVAR JAG FÅTT. DE FLESTA TYCKER PRECIS SOM JAG! OCH ATT NI LYCKADES HÅLLA TRÅDEN SERIÖS ÄR VÄL STOR I SIG :D

Men fortsätt gärna diskutera :)

Hoppas ni tar detta på allvar, för det jag kommer skriva nu kan verka oseriöst men det är faktis på fullt allvar.

Det hela började på en fest. Jag började snacka med en tjej som heter Lisa. Vi byter MSN & nummer osv,. Sen så börjar vi träffas men gör inget mer än kramas osv.

Efter ett tag så inser jag att hon är intresserad av mig. Jag är även lite små intresserad av henne. Vi börjar flörta mer och mer.

Men sen så åker jag på Gothia Cup. Där träffar jag en annan tjej som heter Frida. Jag tycker hon är en riktigt skön tjej så vi träffas även efter Gothia. Lisa blir avundsjuk. Men jag gör inget med Frida för efter att vi träffats så inser jag att vi inte passar tillsammans.

Så jag fortsätter att småflörta lite med Lisa. Och sen så var vi hemma hos mig en gång. Då kysstes vi för första gången. Observera att vet var inget mer än mys&Kyssar :P

Allting verkar jättebra, men dagen efter så märker jag på MSN att hon inte är som vanligt. Men hon vill ändå träffas, så vi träffades på Stan. Där säger hon att hon inte "blir kär i mig". Men att hon verkligen vill bli det. Jag blir helt förstörd/förvånad.

Men hon säger att vi ska fortsätta vara bästa vänner. Det var lite svårt, men efter ett tag löste det sig och vi började träffas lite som kompisar med jämna mellanrum.

Sen en dag träffar jag hennes typ kompis (dom är inte direkt bästa vänner, men typ pratar med varann i skolan och så, ni vet). Stina heter hon. Vi börjar träffas som kompisar, men det är påväg att bli mer än bara det. Lisa frågar väldigt mycket om vad vi gjort osv, verkar nästan avundsjuk.

Men det blir inget med Stina (jag åkte för övrigt på diss :P blev inte så ledsen direkt haha).

Nu kommer den viktigaste delen på det hela.

Jag och min kompis Ludde var nere på Kalajs i Jönköping. Där träffar vi Lisa,som vi går runt med. Hon har även med sig en kompis som heter Annie. Och jag lovar er, Annie är sjukt snygg :)

Vi börjar flörta lite med varann (bara lite lätt).

Sen så är det dags att åka hem. Jag får tag på Annies MSN (frågade Lisa sen). Addar henne och börjar snacka mer med henne. Sen onsdagen efter Kalajs så är hon uttråkad och jag med, så vi går på stan tillsammans. Sen dagen efter är vi hemma hos mig och ser på film, men inget gjort än, mer än lite mys :)

Dagen efter det är vi nere på stan på kvällen och har trevligt och så. Då kommer första kyssen. Sen är vi med varann på Lördagen och söndagen med.

Och nu efter allt detta har Lisa börjat snacka skit om mig (hon går på en annan skola). Hon har bland annat sagt att jag är en tönt på min skola, och att det var därför hon dissade mig.

Allt detta säger hon till Annie. Och Annie säger det till mig, men jag fick inte berätta för Lisa att jag vet om vad hon har sagt..

Så Lisa vet inte att jag vet.. Och jag försöker bete mig som vanligt mot henne men det är svårt när man vet att hon snackat skit bakom ryggen på en..

Nu vet ni hela historien. Frågan är, tycker ni att jag har gjort nåt fel?

Hoppas ni orkade läsa allt, det blev längre än tänkt.
Föregående tråd

73 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 73 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..