Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Slagsmål i hockey???

Postat av Litsor_Skilsor den 9 Juni 2006, 00:27
69 kommentarer · 417 träffar
Har sett lite hockeymatcher i sverige och det är inte så himla kul men så var jag hemma hos en polare som jag intekänner så bra och då kollade vi på en massa hockey fight dvd som han hade och det rockade lätt. Var skitkul att se, mycket roligare än ultimate fighting, k1 och boxning ihop för i hockey fighterna ser de helt galna ut.

Anyway min fråga nu är till er som spelar hockey själva i åldern 16-19 är det mycket slagsmål i svensk hockey på er nivå? Sen undrar jag också om det är mycket slagsmål i hockeyns lägsta divisioner för senmiorer, typ div 5 eller vad det kan vara. Undrar också om det är svårt att börja spela när man är 16 som jag. Sen undrar jag också om man kan åka dit för misshandel om man nitar nån rejält på hockeyplan.

Kanske ska börja spela hockey bara för att slåss nämligen, verkar jävligt kul.

Och admins plz ta inte bort tråden den är 100% SERIÖS. Jag funderar på att börja spela hockey och jag älskar våld helt enkelt. så låt folk svara plz.
Föregående tråd
Nästa tråd

69 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 69 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..