1
Rieju problem =)
Postat av mattze-_- den 29 Maj 2006, 21:40
23 kommentarer · 1 591 träffar
Tjena tjena, hoppas ni har en trevlig kväll, och ursäktar för att jag måste störa med lite moppe frågor!
Jag har dragit pluggen i kröken så den gör runt 65-70 km/h och undrar nu om jag kan göra något mer för att få mer fart i det hela.
Jag har en Rieju mrx castrol special edition!
Har läst att det ska finnas en plugg precis vid ingången till cylindern men tog bort hela avgasystemet och det satt ingenting i hela röret ;/
Vart sitter katalysatorn? Behöver jag byta munstycke?
Jag tänker inte lägga ut pengar på att köpa system och skit för det är för mycke pengar att lägga ut och isåfall kan jag lika gärna köpa en cross eller något för dom pengarna :)
tack på förhand och hoppas nån vet hur jag kan göra :)
Jag har dragit pluggen i kröken så den gör runt 65-70 km/h och undrar nu om jag kan göra något mer för att få mer fart i det hela.
Jag har en Rieju mrx castrol special edition!
Har läst att det ska finnas en plugg precis vid ingången till cylindern men tog bort hela avgasystemet och det satt ingenting i hela röret ;/
Vart sitter katalysatorn? Behöver jag byta munstycke?
Jag tänker inte lägga ut pengar på att köpa system och skit för det är för mycke pengar att lägga ut och isåfall kan jag lika gärna köpa en cross eller något för dom pengarna :)
tack på förhand och hoppas nån vet hur jag kan göra :)