Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

active på dc

Postat av halleluja den 27 Maj 2006, 13:20
6 kommentarer · 139 träffar
Hej behöver nu hjälp med en sak som igentligen borde vara hur simpel som hällst. Först vill ja bara säga att ja är tacksam om ingen skriver onödiga saker utan hjälper mig istället.

Nu till frågan.
Som rubriken lyder så vill ja vara active på dc. Jag har en router (netgear rp614) som ja skulle öppna port på och massa annat, Så därför så gick ja in på portforward.com för att gå igenom exakt hur man gjorde. Ja följde beskrivningen exakt som de stod. Men sen till mitt stora problem, nu när ja går in på dc för att söka efter någonting så händer det ingenting! inget kommer fram, det hände ringet liksom. Vad är felet? ja har bytt till active på dc skrivit in mitt ip tcp och udp port osv. (för man ska väll skriva in både tcp och udp port?) vill även tillägga att min och tcp och udp är densamma (7891) det ska den väll vara ? :S Iallafall någon som vet problemet? någon som vet vart ja har gjort felet?
Vore riktigt tacksam om någon kunde hjälpa mig med detta.

Tack i förhand.

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..