Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Kärlek.

Postat av Nds den 6 April 2004, 09:22
398 kommentarer · 182 träffar
Tja boyzz :]
Har inget och göra, sitter här kvart över 9 på morgonen och brossan (milado) ligger bakom mej med pungen uthängande ur kalsongerna och sover..

Det jag tänkte säga va bara att jag älskar min flickvän Johanna mer än allt annat på denna jord! Ni som har flickvän, ta vara på er flickvän eller iaf den tiden ni har med henne, om ni inte är tillsammans för evigt som jag och min flickvän, och ta verkligen absolut inte CS, eller andra dataspel framför eran flickvän, det är inte värt det.

En av mina bästa polare fick dissen av sin brud för han spela för mycket cs, han grät i skolan framför alla oss och va skitledsen, fett synd om han för han älskade henne, och ifall ni älskar er tjej.. älska henne på rätt sätt och sitt inte o säg för er själva "äsch en match till, möter ju LXG nu ju, måste smeka dom", för glöm aldrig.. CS är ett spel, ni blir inte ballare irl, ni blir inte snyggare heller! Kolla SK o co, okej alla ser upp till dom, men varför.. för att dom är bra på ett dataspel? haha ganska patetiskt ändå.

Tänk såhär, dem som spelar i SK, skulle aldrig börjat lira cs, hur tuffa skulle de ha varit då? Om de skulle tankat irc och dem skulle komma in i just eran kanal, skulle ni gett han voice/op då? Nej verkligen inte, för dom är ju ingenting utan CS, tänk på det ^^

Aja har inget emot SK, men men.. Har 5 månader med min flickvän den 14:e, ser fram emot det :) Älskar henne som fan!

Ha de bra alla som läser detta.. Peace out

Nds af #LXG @ Qnet.org

398 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 398 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..