Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Var vill ni se Zlatan spela?

Postat av SHERIFF-_- den 23 Maj 2006, 08:41
262 kommentarer · 301 träffar
Ja, normalt brukar man inte bry sig om enstaka spelare. Men det var länge sen Sverige hade en sån internationell stjärna som Zlatan.

Och nu verkar det som om Juventus troligen kommer att flyttas ner till Serie B som straff för den nyligen upptäckta skandalen. Så var skulle ni vilja se att Zlatan spelade nu?

Aftonbladet har gjort en lista med troliga klubbar: http://www.aftonbladet.se/vss/ sport/story/0,2789,829924,00.h tml

För mig verkar det som om Zlatan troligen kommer att gå till Chelsea. Men jag skulle hellre vilja se honom spela i Spanien. Dock inte i Real Madrid.

Jag tror att han skulle passa perfekt i ett lag som Valencia. Laget är otroligt stabilt, samspelat, och har ett otroligt tight försvar. Men jag tror att dom verkligen skulle behöva en kreativ anfallare som Zlatan.

Det snackas en del om Milan, och Milans spelsätt skulle kanske passa honom. Men jag har trots allt svårt att tro att Milan skulle släppa Schevchenko eftersom han betyder så otroligt mycket för klubben.

Schevchenko har förresten varit min favoritspelare ända sen ca -00/01. Jag anser att han är den mest kompletta anfallaren.

Jag anser inte att han skulle passa i England eftersom han inte är någon direkt måltjuv som t.ex Van Nistelrooy, och det är såna spelare som passar bäst i den engelska ligan.

Vad tycker ni?

Han kommer säkert att gå till någon storklubb i alla fall, men allt beror på hur mycket han visar under VM. Detta kan bli väldigt bra för det svenska landslaget.

Var vill ni se Zlatan spela?

893 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

262 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 262 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..