Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Få en bättre spelupplevelse

Postat av Ronso den 22 Maj 2006, 00:00
9 kommentarer · 227 träffar
Jag kan inte spela CS när jag är på dåligt humör, och jag tänkte att det kanske gäller fler än bara mig, så jag har slängt ihop en liten "miniguide" för att ni ska få en bättre spelupplevelse.

För att spelet ska bli roligt måste man alltså vara på bra humör. Det är ingen idé att skrika "HORA!" eller skylla på sin ping när man dör.
För det första orkar ingen lyssna på spelare som gnäller, och det i sin tur sätter hela laget i en dålig stämning.
För det andra så kommer irritationen bara byggas på för varje gång man dör tills man sitter helt röd i ansiktet och skakar.
Säg istället var någonstans du dog och var någonstans motspelaren är placerad. Det ger ditt lag en större chans att vinna rundan, och det ju mycket bättre än gnäll och en förlorad runda, eller hur?
Dessutom får du ju en till chans nästa runda.

Några knep för att hamna i en bra stämning, vare sig du spelar med klan eller med en mix, är att prata mycket och skämta.
Lägg större tyngd på kommunikationen än bara spelandet, så kommer det att resultera i ett bättre spelande automatiskt.
Skämta bort dina egna, och dina lagspelares, misstag istället för att skrika skällsord.
Glöm inte heller bort att uppmuntra dina lagspelare.

Om du verkligen inte kan låta bli att irriteras varje gång du dör så finns det ett till knep du kan ta till. Sätt på låg musik på winamp så har du någonting att luta dig tillbaka mot när du dör.

Och för det sista, kan du inte ha roligt när du spelar så låt helt enkelt bli. Det finns bättre saker att göra än att sitta sur framför en dator.

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..