Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

På stan

Postat av SENiG den 21 Maj 2006, 00:34
110 kommentarer · 266 träffar
tjena!

Idag va jag me flickvännen inne i Sandviken och skulle se på bio, när vi hade vart på donkan (McDonalds) innan och skulle gå till bion kom några negrar och cykla förbi och en satt på pakethållaren, han slog mej i ryggen när dom cykla förbi, jag låtsades inte om de, sen gjorde han de 1-2 ggr till och skrek jävla svenne..

Då började ilskna till så jag sparka på cykeln när dom cykla förbi. Dom ramla och började skrika "Vafan gör du jävla svenne!?" jag gick vidare mot biografen, sen kom dom och slog mej igen, då sparka jag på cykeln igen och dom ramla sen så slog jag dom några gånger, då skrek dom "Jävla Hora!!!" till min flickvän och då tryckte jag upp den ena mot en bil och smällde till han rakt i huvudet, han börja böla som en kyckling, sen gick vi iväg..

Med den här tråden vill jag säga att ni ska inte vara rädda och slå på folk ibland, dom som är kaxiga är oftast egentligen väldigt fega!

Gjorde jag rätt i att slå ner dom?

Skulle ni ha gjort det?

Annars hur skulle ni göra?

Skulle göra en poll men pga varningar (A) går inte det.

Jag är inte rasist!

EDIT: När jag såg #4a kommentar så ville jag påpeka att jag bor inte i Sandviken bor någon mil ifrån..
Föregående tråd

110 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 110 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..