Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Träning!?

Postat av Appelsinen den 16 Maj 2006, 21:58
25 kommentarer · 143 träffar
Tja alla!

Det är så att jag är 17 år, 170 cm och väger ca 68kg. Jag tränar styrka i någon form (Gym eller hemma) 2-3 gånger i veckan, sen tränar jag också fotboll 2 gånger i veckan + match. Men jag tycker att jag har allt för mycket koroppsfett, speciellt på magen.

Jag har börjat att deffa, alltså göra åt mer energi än vad jag stoppar i mig. Och efterssom jag tränar så mycket så äter jag också väldigt mycket.

Min fråga är nu om jag kan äta "för mycket" kolhydrater.? Har nu mera slopat all form av godis, glass, läsk och annat onyttigt och äter bara "bra" mat som Havregrynsgröt, pasta, ris mm.

ska jag köra på och hoppas på att endel av kroppsfettet försvinner, eller måste jag vara mer noga med vad jag äter ? Är noga att jag inte äter för mycket fett som kan lagras, proteiner kan inte lagras, men kolhydrater kan ju omvandlas till fett.

Men jag måste ju få i mig mycket kolhydrater pågrund av all träning ?

Tack på förhand !
Föregående tråd
Nästa tråd

25 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 25 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..