Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Massor till salu! (acc/spel)

Postat av Cpst'o'rd den 16 Maj 2006, 16:33
41 kommentarer · 167 träffar
Okej, nu ska jag börja cykla och ska lägga allt som har med gaming att göra på hyllan. Skall omformatera datorn på lördag så alla spel ska bort, ska endast ominstallera msn efteråt. Dem spelen jag slutar med tänker jag sälja, så dessa spelen säljer jag mina skivor/ bara accet till om så önskas. Detta är ju umärkta saker att köpa för er som vill ha extra acc eller har blivit vac bannade, jag har väldigt låga priser.

Dessa har jag till salu:

BAttlefield 2

Counter strike 1.6

Condition zero (1.6 + cz är i Anthology pack)

Tibia acc med 51 ek och 22 master ( mkt billigt)på servern galana.

Det var datorspelen.

Sen har jag en del tv spel, ett till nintendo 64 och 2 till xbox.

Säljer dessa:

Ty the tasmanian tiger (xbox)

Blinx (xbox)

Tony hawk's pro skater 2 (nintendo 64)

Med datorspelen så vet ni säkert om att detta är onlinespel som kräver cd-keys. Därför är det bäst om ni köper med skiva och allting till och att ni byter till er egen mail så ni vet att jag inte kan ta över kontona. Samma sak gäller tibia, ni får byta mail+ att jag ger er "recovery key".

Säljes i paket eller separat.

Pris:bud

Och ni som inte är seriösa och bara tänker skriva "lol glhf scammer" osv kan låta bli att svara på denna tråd.

EDIT: Har såklart original förpackning+manualer till ALLA spelen.
Föregående tråd
Nästa tråd

41 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 41 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..