Tjaa, min mick brusar som fna och jag köpte en ny mick igår för att dm i min klan tjatade att den bursade det är säkert ngn inställnig på dator elelr nått som är fel.. vet nån vad man kan göra så det blir bättre?
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Tur att OS X är smart, stoppa in skivan, boota på den och installera om, inget försvinner, allt går bara tillbaka till "början" stadiet.
App's och skit brukar förstöra sånt
Man kan använda skärmhörn, då drar du bara pekarN till något hörn så händer det något, vad ställer du in själv på Äpple > Systeminställningar... > Exposé och Spaces > Exposé och under Aktiva skärmhörn trycker du på rullgardinsmenyn för det hörnet du vill ha och väljer något där.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Fråga där istället.
App's och skit brukar förstöra sånt
Kolla även om exposé och spaces är på, brukar vara av per default
Ifall du inte visste (: