1
Ang. DVD-skivor.
Postat av eightynine den 14 Maj 2006, 22:08
13 kommentarer · 241 träffar
Hej.
Förut när jag brände dvd-filmer så funkade det helt felfritt.
Nu har jag nya skivor, och när jag bränner med dom, så börjar filmen hacka ungefär i slutet. Den hackar så mycket att den inte går att titta på. Nej, jag har inte bränt för fort. Brände på 2x och skivorna skall klara 8x.
Har provat med två filmer, och båda hackade.
Har en till film som jag vill bränna, men jag vet inte om jag ska chansa på att prova med en till.
Tror ni felet är skivorna eller brännaren?
Har provat på två dvd-spelare och dom hackade på båda.
Tycker ni jag skall byta ut skivorna direkt eller var det bara ett tillfälligt problem? Det konstiga är ju att hela filmerna funkar från början till mitten helt felfritt, sen börjar dom superlagga.
P.S Tråden bryter inte mot några regler. Det är inte piratkopierade filmer-
Förut när jag brände dvd-filmer så funkade det helt felfritt.
Nu har jag nya skivor, och när jag bränner med dom, så börjar filmen hacka ungefär i slutet. Den hackar så mycket att den inte går att titta på. Nej, jag har inte bränt för fort. Brände på 2x och skivorna skall klara 8x.
Har provat med två filmer, och båda hackade.
Har en till film som jag vill bränna, men jag vet inte om jag ska chansa på att prova med en till.
Tror ni felet är skivorna eller brännaren?
Har provat på två dvd-spelare och dom hackade på båda.
Tycker ni jag skall byta ut skivorna direkt eller var det bara ett tillfälligt problem? Det konstiga är ju att hela filmerna funkar från början till mitten helt felfritt, sen börjar dom superlagga.
P.S Tråden bryter inte mot några regler. Det är inte piratkopierade filmer-