Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Körkort

Postat av animuL den 11 Maj 2006, 21:25
6 kommentarer · 158 träffar
Hej.. Jag sitter här o grejjar lite med en bild på ett körkort i photoshop.. tänkte göra om det lite så att all text försvinner om man säger så.. så att man kan skriva dit egen text, annat namn årtal osv.

Nu är det så att jag inte lyckas få det bra.. så jag tänkte be er här på FB om ni kunde få fram ett körkort o länka till där det redan är tomt.. lyckas inte hitta ngt själv nämligen..

Ngn kanske är så snäll och duktig så den personen sätter sig ner o gör det jag försöker med.. dvs radera ut information så man kan sätta dit egen.. så kan ni skicka den till mig på msn sen.. skulle vara assnällt..

OBS! det är inget försök till ett "fejkat körkort" utan det är så att min kusin dog i januari och idag skulle han ha fyllt 18.. hans största intresse var bilar och körkortet var han största dröm.. så jag tänkte göra ett som man kan lägga vid hans grav så här på hans 18års dag.. Tack på förhand!

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..