1
polisanmäld
Postat av smutspelle den 9 Maj 2006, 20:49
81 kommentarer · 44 träffar
Hej, det är så att jag känner 2st killar som precis har blivit polisanmälda för "vandalisering" dom har bara slagit lite på en grill 4slag alltså inte på själva grillen, men på de där metallet som man lägger maten på som man grillar så den har blivit böjd.
så nu undrar jag vad kommer hända med dom, är det något allvarligt?, och båda är 15, så dom är straffmyndiga, men vad kommer hända med dom?
kommer det bli något straff eller liknande? såsom polisanmälan alltså, att det blir något allvarligt av det?
Det är en vanligt grill, alltså, en av dom är deras grannar, han hatar dom lixom så dom gick bara o slog 4slag, den ena slog 1 slag och den andra slog 3 slag.
Det är det att grannarna har tagit kort på dom och har bevis
så nu undrar jag vad kommer hända med dom, är det något allvarligt?, och båda är 15, så dom är straffmyndiga, men vad kommer hända med dom?
kommer det bli något straff eller liknande? såsom polisanmälan alltså, att det blir något allvarligt av det?
Det är en vanligt grill, alltså, en av dom är deras grannar, han hatar dom lixom så dom gick bara o slog 4slag, den ena slog 1 slag och den andra slog 3 slag.
Det är det att grannarna har tagit kort på dom och har bevis