1
Medieprogrammet, Var?!
Postat av eXen0m den 7 Maj 2006, 21:14
10 kommentarer · 67 träffar
Jag hade valt John Bauer It-Media först. Sen kom de preliminära intagningspängen och jag låg över medianen med ca 80 poäng.
Jag valde att göra omval men vet inte riktigt vilken skola jag ska välja. Det står mellan två skolor just nu.
Antingen Kärrtorp Sammhälle-Media. Min syster gick där och säger att det är en väldigt bra skola.
Eller International IT College of Sweden. Denna fick jag höra om igår men tycker den verkar bra. Koncentrerar sig mycket på engelska vilket jag tycker är bra.
Har jävligt svårt att välja nu :)
Vill gärna höra av folk som går/har gått på någon av skolorna, postitiva/negativa saker.
Kärrtorp: Hittar ingen sida hit, tacksam om nån kan länka :)
International IT College of sweden: www.initcollege.com /
Jag valde att göra omval men vet inte riktigt vilken skola jag ska välja. Det står mellan två skolor just nu.
Antingen Kärrtorp Sammhälle-Media. Min syster gick där och säger att det är en väldigt bra skola.
Eller International IT College of Sweden. Denna fick jag höra om igår men tycker den verkar bra. Koncentrerar sig mycket på engelska vilket jag tycker är bra.
Har jävligt svårt att välja nu :)
Vill gärna höra av folk som går/har gått på någon av skolorna, postitiva/negativa saker.
Kärrtorp: Hittar ingen sida hit, tacksam om nån kan länka :)
International IT College of sweden: www.initcollege.com /