Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ge kungen mer makt!!

Postat av Litsor_Skilsor den 6 Maj 2006, 00:19
178 kommentarer · 387 träffar
Jag tycker det är förskräckligt att hey baberiba på kanal 5 får håna kungen ostraffat. Han är ju för fan kung! Jag tycker att kungen borde få mycket mermakt att bestämma saker. Han är smart och bra beslutsfattare, bättre än alla okunniga arbetare som får gå och rösta var fjärde år.

Det var faktiskt bättre förr när folk var mer kristna i samhället. Vad har vi nu när kristendomens makt avtagit, jo knark, våldtäckter, prostitution och en massa såna saker. Tycker att man borde lägga in den kristna läran som ett ämne redan på lågstadiet och sen behålla det genom alla årskurser. Och så borde vi har speciella skolor för tjejer och speciella för killar. Tycker det är taskigt mot tjejerna att de ska få lära sig en massa saker som de ändå inte får nytta av, typ ekonomi och samhllskunskap och sånt. De borde istället lära sig mer om att ta hand om barn och laga mat och såna saker medans vi killar får lära oss teknik och ekonomi och såna saker som vi är lämpade för.

Men nu åter till kungen. Sveriges kung hade all makt på karl den tolftes tid, och då var vi en stormakt, vad är vi nu när folk får rösta om vem som ska få bestämma? Jo sverige står på avgrundens brant. Dessutom så är jag säker på att kungen är satt att styra sverige av gud. Gud satte inte dit tex Göran Person.
Föregående tråd
Nästa tråd

178 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 178 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..