Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Playstation

Postat av GudeN ^ den 27 April 2006, 22:13
18 kommentarer · 35 träffar
Tja. Har tagit fram mitt gamla PSX och tänkte ha lite skoj med det ett tag fram över. Men jag har lite problem. Det är så att den där saken man sätter fast skivorna på har gått av, av nån konstig anledning, och skivorna spinner inte. Innan den gick av så testade jag lite olika spel för att kolla vilka som funkade. Det var ett par stycken, men inte många.. Men dom är inte repiga, så jag tänkte att det kanske är så att lasern börjar bli lite trött, så kanske nån vet vart man kan köpa en ny, ev. "reparera" lasern? Och eftersom det var ganska få spel som fungerade, så vill jag också veta några hemsidor man kan beställa PSX spel ifrån, självklart i PAL format. så för att sammanfatta;

1. Vart kan man köpa en ny "grej" som skivorna sitter på inuto konsolen? (den snurrar skivorna)
2. Finns det någon "butik" eller liknande där man kan få lasern "fixad" eller ev. köpa ny?
3. Vart kan man köpa fler PSX spel i PAL format?

Tack på förhand.

PSX-spel är...

39 personer har röstat
Föregående tråd

18 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 18 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..