Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Homosexuallitet

Postat av MrWhoopie den 27 April 2006, 19:10
252 kommentarer · 2 356 träffar
Jag vill höra era komentarer, vad tycker ni om homosexuella?
Jag gör denna tråd för min kompis vart bannad av att göra en likadan... I sverige är det yttrandefrihet, jag får tycka, tänka och säga vad jag vill, jag får säga vad jag tycker, och det gör jag nu

min syn på homosexuallitet:
1 Homosexuallitet är INTE normalt, det snackas mycket om det i skolor och på tv, och hela, hela tiden hör man en och samma mening "Det är helt normalt". Men det kan fan heller vara normalt? det finns 2 kön av en anledning, man ska föröka sig. Hur ska detta gå med två lika kön? om alla vore homosexuella skulle jorden gå under, så NEJ det är INTE normalt.

2 Det värsta som finns, är homosexuella som vill visa alla andra att dem är homosexuella. Du vet säkert från när du åkt buss, ätit på resturang etc. att det suttit 2homosexuella och hånglat mm.
detta är så jävla vidrigt.

så, nu vill jag höra era komentarer.

PS. tar ni bort denna tråd och bannar bryter ni mot lagen, i Sverige är det yttrandefrihet. jag får säga vad jag tycker...
Föregående tråd

252 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 252 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..