Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Mina politiska åsikter

Postat av henkeheh den 25 April 2006, 11:05
175 kommentarer · 382 träffar
Alltså jag tycker det är så sjukt patetiskt att Socialdemokraterna fortfarande styr Svea Rike, och att 99% inklusive GP (Göran Persson) sitter på Rosenbad. Dom är ju nästan grannar med kungen. Den nya lagen som säger att man inte får gå igenom stadshuset på lördagar efter 20.00 är ju också helt absurd.
Är detta för att GP (Göran Persson) och hans kostymkompisar bruka sitta där och supa eller?
Till exempel när tsunamin drabbade folket i Sydoststaterna (då flera miljoner människor dog) i Norra Australien, VARFÖR var Sverige sist dit för att komma med hjälp? Har detta med att Gudrun Skyman inte beställde flygbiljetter tillräckligt snabbt.

Och nu när Vänsterpartiet kommer ta över makten i höst, vilka förändringar tror ni kära fragbaitare att Svea Rike kommer genomgå? Kommer det bli mindre hemlösa ute på välbesökta gatorna i Stockholms innerstad. Jag tror att man kommer att kunna åka snabbare med SL nu, när det blir byte av personal på administartionsfronten inom SL. Sedan kommer vi till årets riktiga stolpskott, trängselskatten. Jag tycekr att vi ska avskaffa den såfort det nya partiet (Vänstern) har tagit över. Fast jag tror inte Miljöpartiet och resten av det vänstra blocket håller med, vad tror ni?

En annan viktig politisk aspekt är ju den pågående växthuseffekten som förintar våran Jord. Vad tror ni om detta?

Nu har jag beskrivit mina ståndpunkter i de frågor jag tycker är viktiga och som berör den svenska politiken. Ta gärna upp synpunkter som ni själva har och diskutera såklart de som jag skrivit.

Försök skapa en vettig diskution.

Inga oseriösa kommentarer och hjärna lite mer kunnigt folk inom detta ämne.

175 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar