Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Falska byten?

Postat av goerba den 23 April 2006, 16:40
55 kommentarer · 263 träffar
Tja! För ett par dagar sedan gjorde en liten pöge vid namn ppookk på FB en tråd vid namn "Någon som har ett d2 LoD acc till salu?".

Jag gick in lite intresserad eftersom jag inte bryr mig ett piss om mina saker där. Snackar lite med han och efter lite "bråk" och skällsord så kommer vi fram till att röka fredspipa och försöka göra ett byte. Han erbjuder mig en 4 månaders WS från GNU (han hade tydligen en jävla massa G). Mina intressesmurfar springer runt som fan i sina små burar och jag tänker "Vafan, skiter i d2, kan lika gärna testa". Skulle inte bry mig så mkt om jag blev lurad, bara skapa FB tråd etc.

Så jag satt inne på servern, gick in på d2 och gav han grejorna. Självklart lägger han ner den och skriver "ägd" etc på msn. Jag tänker typ "omogna 14-åring" etc. Men nu så orkar jag inte alla dessa jävla faketrades. Så jag skall polisanmäla honom (har hans ip), fixa bann på han på Gnu (känner deras webmaster:->) och sprida ut lite på fb. Snubben heter något med Johan Carlbom och 100 markstreck på msn. Lycka till i livet Johan :)

–>johan__carlbom_@hotmail .com
Föregående tråd
Nästa tråd

55 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 55 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..