Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Klantig Skolsköterska

Postat av Wirr da *PIMP* den 20 April 2006, 15:33
32 kommentarer · 321 träffar
Idag när jag var på väg hem från pizzerian på lunchrasten med mina kompisar och en ovän så såg jag morsan och min syrra komma i en bil. Okej? Tänkte jag sedan såg jag att min syrra hade ett stort plåster över sidan vid ögat och jag frågade vad som hänt.

Hon berättade att det var när hon skulle gå på hälsoundersökning som skolsyster hade råkat komma till en >stor< anslagstavla som föll ned och vars kant träffade min syster i ansiktet.

Grejen var den att jag kunde inte hålla mig för skratt. Vet inte om det var det lite smått komiska att hon mådde sämre efter att ha varit på hälsokontroll än innan, och blev tvungen att sy 5 stygn eller om det bara är för att jag är skadeglad när det gäller min syrra. (obs! jag älskar min syra, inte det :P)

Har ni några egna erfarenheter från missöden och lite skojiga grejer som hänt er när ni varit hos doktorn eller skolsyster, dela med er av dem! :)

32 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 32 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..