1
DomarN^ sanningen?
Postat av H40R-77051 den 18 April 2006, 11:23
69 kommentarer · 146 träffar
Hej nu igen
har blevit lite trött på alla som klagar och har sig.
domarn^ aka "mytoman"
DomarN^ är inte mer än fantasi full och skriver historier till oss i "jag" form
jag har fortfarande inte förståt hur ni kan kalla de myttoman ?
iaf nu vill jag veta vad ni tycker om han och varför ni kallar han myttoman?
ENLIGT mig borde alla som kallar han myttoman bannas här på fragbite dom bryter mott §2 i fragbites forum regler
§2
Personangrepp är förbjudet.
Till personangrepp räknas alla nedlåtande uttryck eller ord riktade mot en specifik individ eller grupp människor. Ex: "Jag tycker annorlunda, idiot." Även retoriska frågor och antydanden kan vara personangrepp.
och att mobba och kalla DomarN^ myttoman är sanerligen personangrepp enligt mig iaf låt kille vara och läs inte hans trådar om du inte tycker om dom ingen tvingar er till de och att kommentera är frivilligt så har du inget bra att kommentera så strunta bara i de.
Nu vill jag klar göra detta engång för alla DomarN^är ingen myttoman
Tycker du nu han är myttoman kan du ju skriva varför du tycker de och varför du går på han och trakaserar han.
INGA ONÖDIGA KOMMENTARER !
har blevit lite trött på alla som klagar och har sig.
domarn^ aka "mytoman"
DomarN^ är inte mer än fantasi full och skriver historier till oss i "jag" form
jag har fortfarande inte förståt hur ni kan kalla de myttoman ?
iaf nu vill jag veta vad ni tycker om han och varför ni kallar han myttoman?
ENLIGT mig borde alla som kallar han myttoman bannas här på fragbite dom bryter mott §2 i fragbites forum regler
§2
Personangrepp är förbjudet.
Till personangrepp räknas alla nedlåtande uttryck eller ord riktade mot en specifik individ eller grupp människor. Ex: "Jag tycker annorlunda, idiot." Även retoriska frågor och antydanden kan vara personangrepp.
och att mobba och kalla DomarN^ myttoman är sanerligen personangrepp enligt mig iaf låt kille vara och läs inte hans trådar om du inte tycker om dom ingen tvingar er till de och att kommentera är frivilligt så har du inget bra att kommentera så strunta bara i de.
Nu vill jag klar göra detta engång för alla DomarN^är ingen myttoman
Tycker du nu han är myttoman kan du ju skriva varför du tycker de och varför du går på han och trakaserar han.
INGA ONÖDIGA KOMMENTARER !