Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Korttrick :(

Postat av Ghozt den 16 April 2006, 19:52
20 kommentarer · 15 221 träffar
Hej, min kompis brukar köra nåt korttrick med mig, jag fattar absolut inte hur han lyckas, jag har noggrant analyserat hans fingrar ifall han fuskar men det är nåt som inte stämmer!

1. Tricket går ut på att han lägger ut typ 16 kort, 4x4, alltså fyra rader.

2. Han ber mig tänka på ett kort, och ber mig sedan säga i vilken rad det ligger. (1,2,3,4)

3. Han blandar sen korten igen, gör samma sak, och jag får återigen säga i vilken rad kortet ligger i.

4. Sen lägger han ut 4 kort i fyra högar, en efter en får jag peka ut en hög som han sedan tar bort. När bara en hög med 4 kort återstår får jag peka ut korten tills bara 1 återstår.

Ja ni kanske känner igen det? Hur som helst så lyckas han alltid få det sista kortet att vara exakt det jag tänkte på.
Jag tror jag blir helt galen av det där. hur i helvete lyckas han i slutet,,när det är jag själv som slumpvis väljer bort högarna?

Kan nån förklara? :(

20 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 20 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..