Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

något kul att lära sig?

Postat av :-) den 10 April 2006, 14:15
51 kommentarer · 186 träffar
Hej! Jag är en sån kille som älskar att lära mig saker. Dock tröttnar jag väldigt snabbt på det jag lärt mig, så kan lite av varje, om man ska säga så ;)

Nu undrar jag om ni där har något tips på något lätt/svårt men framför allt rolig att lära sig.

Saker jag redan har testat på/kan är:

Film:

Videovegas

adobe aftereffects

adobe primire

Lite andra roliga program ect.

3d:

3d studio max

Maya

Andra lite simplare 3dprogram

Bilder:

Photoshop

Paint *smajl*

Programering:

QBASIC

C++

HTML (lite dock, men inte sugen på att lära mig)

Scripta lite i cs :P

Andra program jag kan är:

Dream weaver

Andra saker:

Göra en enkel trojan och ta över någons dator (kan bara simpelt)

Så har ni några tipps vad ni har lärt er eller vad ni har hört från era polare, så skriv det här :P

*EDIT*

Alla som säger att jag ska skaffa ett liv, se på er själva istället för att kritisera.

Jag har ett bra liv, många polare, ganska populär bland brudarna, har bra betyg. Tränar handboll 3 ggr i veckan plus att jag springer en gång och gymmar en gång i veckan.

Vill gärna ha tipps på saker man kan lära sig själv, har inte så mycket fritid osv. Helst ska det vara något på datorn på datorn. Något instrument går inte för jag är så jävla omusikalisk. Annars skulle det vara kul :)

Ni som skriver att jag skryter ect, tänk en gång till.

Klar? Mm vad har ni kommit fram till. Jag får inte ut någonting genom att bara rabbla upp saker jag kan. Som jag sagt lite är jag ej elit på alla program, men kan göra det ganska mycket i dem, lagom för att det ska vara nyttigt.

Tack till dem som tar tråden på alvar. Java har jag testat på, tyckte det dock värkade väldigt svårt, så tog mig en titt på c++ som är det senaste. Har fullt upp med det.

Annan sak jag tänkt mig göra är att mixxa ihop lite låtar. Som sagt är ej så musikalsikt men man lär så länge man lever så någon som har något tipps för att mixxa ihop låtar. Inget program som Ejay som man använda på dagis :) (Dock kul o leka i)

// ZapPy

51 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 51 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..