Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Drack gift – dog i cellen

Postat av Aceda den 9 April 2006, 07:58
25 kommentarer · 62 träffar
Eftersom forumet ändå spårat ut så kan jag likväl ta upp detta här. Först och främst vill jag bara skriva av mig lite..

Läste nyss denna nyhet på aftonbladet:
http://www.aftonbladet.se/vss/ rss/story/0,2789,806880,00.htm l
Och nej! Meningen är inte att jag vill upplysa er om nyheten som alla andra aftonbladettrådar.
–––– 0;––––

Hur i hela världen kan kvinnan vara så otroligt dum i huvudet? Det är ju pinsamt hur hon kan kläcka en sådan kommentar som hon gör!

"–Han skulle hälla det på stubbarna så att de ruttnade snabbare. Det var gult och klibbigt, säger hon.
Hon lägger ansvaret för mannens död på polisen och ambulanssjukvården som inte förmådde ge honom vård i tid."

Hur fan kan det vara polisen och ambulanssjukvårdens fel att mannen dog? Jag ser bara en enda person som kan anklagas för hans död, och det är han själv.
Jag är fullt medveten om att det är oklart om polis och sjukvårdare gjorde rätt, men hur de än gjorde är det inte deras fel att mannen dog. Dricker man växtgift är det knappast för att man vill leva ett långt och hälsosamt liv.

1. Mannen uppträdde våldsamt
2. Han hävdade att han inte druckit något gift

Vad fan ska Polis och sjukvårdare göra? Ska de vara några magiker som på något mirakulöst sätt röntgar hans mage med specialglasögon och kan säga: "Jo, du har visst druckit gift!"???!

Nej, självklart inte.. Skyll allt på polisen.. hoppas de blir avstängda från yrket, åker på feta böter och ett litet fängelsestraff!! Hoppas kärringen mår jävligt bra då..

Så till själva diskussion. Jag har fått nog av alla påhopp på poliserna i Sverige. Dricker en snubbe växtgift är det väl inte mer än rätt att han dör. Spara på resurser och låt killen dö, sen kan sjukvårdarna gå in och plocka upp honom, utan risk för att bli utsatta för något våld. Ja va fan.. häll i kärringen några cl också..
Föregående tråd
Nästa tråd

25 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 25 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..