Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Skorpion fuktighets pump

Postat av GETESATAN den 9 April 2006, 01:02
33 kommentarer · 103 träffar
Hej alla fb:are.

Jag har en kejsar skorpion och har haft den i ca 3 månader. Men jag har en tendens att inte vara hemma hela tiden. O skorpionen behöver luktfuktighet som består av ca 80%. Så de kan ju bli lite jobbigt att låna ut nyckeln till någon polare som kommer o fixar det hela tiden NÄR jag inte är hemma.

Så jag undrar helt enkelt om det finns någon slags "pump" o köpa som ständigt "sprutar ut" vatten i en spridningsstråle så fukten fyller ut terrariumed.

Finns säkert inte, men skulle ju vara praktiskt.

Jag har sökt på goggle, o söker du på tex fuktighetspump o.s.v hittar man bara dom 2 orden fast inte efter varandra. Så det ger inget resultat.

Medelanden som "-Varför har du en skorpion om du inte kan ta hand om den o.s.v." Undanbes iumed att jag ständigt fixar någon som tar han om henne när ja inte är hemma.

EDIT: Ser att några svarat ja på att dom har en insekt som husdjur. Skulle vara kul o se vad ni har för nått :P Så skriv gärna det!

EDIT2: Nu i natt fick hon sina ungar. SÅ tids nog kommer jag sälja 5-7 ungar. NÅgon som är intresserad redan nu? SKicka pm i sånna fall.

Har du någon insekt som husdjur?

83 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

33 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 33 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..