1
FBK FANS, titta hit!
Postat av Nerra den 7 April 2006, 00:01
107 kommentarer · 72 träffar
EDIT: !Färjestad BK= Svenska mästare år 2006! :EDIT
- - - G U L D - - - - - G U L D - - - - - G U L D - - - - - G U L D - - -
Vilket semi-finalspel och vilket finalspel det blev!
Sista semi-finalen mot HV71 var ju helsjuk!
Jag och mina kompisar blev så till oss då att vi förstörde bland annat sängar och väggar i lägenheten min ;S
Men det spelar ingen roll! ^^
Finalspelet var lika lysande från färjestads sida!
Jag hade nog velat se HV71 i finalen MOT Färjestad för jag tycker att HV71 var snäppet vassare och bättre än Frölunda.
Men men! FBK är hursomhelst värda detta guld efter så många års "silver-lidande"!!
Iallafall så tog vi (se nere) hockey-tokar oss friheten att pimpa våran Mazda 323( ;P) precis innan semifinalen satte igång. Vi har efter det åkt ner till Karlstad för att heja och stödja FBK så gott vi kan på ett antal slut-spels matcher.
*Tyvär så är bilen död nu, så här efter finalen. Motorn brann nämligen upp på vägen hem från den avgörande finaleN..
Men om ni vill komma med ett bud på bilen så är det inte försent! :D
(Skicka ett PM om mig om du är intresserad, serriöst.)
Länken nedan visaren en liten filmsnutt på bilen (fungerandes) efter en härlig semi-finalsseger i Karlstad :)
http://www.speedyshare.com/972 617499.html
och här kommer några bilder på den vackra bilen
Vilket semi-finalspel och vilket finalspel det blev!
Sista semi-finalen mot HV71 var ju helsjuk!
Jag och mina kompisar blev så till oss då att vi förstörde bland annat sängar och väggar i lägenheten min ;S
Men det spelar ingen roll! ^^
Finalspelet var lika lysande från färjestads sida!
Jag hade nog velat se HV71 i finalen MOT Färjestad för jag tycker att HV71 var snäppet vassare och bättre än Frölunda.
Men men! FBK är hursomhelst värda detta guld efter så många års "silver-lidande"!!
Iallafall så tog vi (se nere) hockey-tokar oss friheten att pimpa våran Mazda 323( ;P) precis innan semifinalen satte igång. Vi har efter det åkt ner till Karlstad för att heja och stödja FBK så gott vi kan på ett antal slut-spels matcher.
*Tyvär så är bilen död nu, så här efter finalen. Motorn brann nämligen upp på vägen hem från den avgörande finaleN..
Men om ni vill komma med ett bud på bilen så är det inte försent! :D
(Skicka ett PM om mig om du är intresserad, serriöst.)
Länken nedan visaren en liten filmsnutt på bilen (fungerandes) efter en härlig semi-finalsseger i Karlstad :)
http://www.speedyshare.com/972 617499.html
och här kommer några bilder på den vackra bilen
Vad tycker ni om bileN?
360 personer har röstat