Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

#Cup-1337. Sånt här är tråkigt!

Postat av LudvigSeved den 1 April 2006, 23:23
63 kommentarer · 153 träffar
Jag satt och lirade Cupmixx med några IRL polare. Efter det att vi lirat Kvartsfinalen mot 1989 på de_train som vi för övrigt vann med 16-13. Efter matchen anklagade en spelare i vårat lag för ha använt otillåtna script. Han blev anklag för bunnyjumpscript från några av "publiken" som satt på HLTV och speccade. Admins tittar
EJ på demot utan bannar oss på helt falska grunder. Noterbart är också det att en från 1989 har @ i #Cup-1337 kanalen. Samt att det inte ens fanns några script alls inblandad i denna match. Denna spelare. "mahler" som han heter har tidigare HNSelit.

Tänkte jag skriver upp hur vi blir kickade från kanalen.

kicked from #cup-1337 by @dO\\\\\&# 92;\\miniDoodie_- ‹Men ge dig..... vill ju inte ha dig här har jag ju sagt›)
kicked from #cup-1337 by @dO\\\\\&# 92;\\miniDoodie_- (Kolla ser du dörren –-> | | konstig va? :D)
kicked from #cup-1337 by @dO\\\\\&# 92;\\miniDoodie_- (Kolla ser du dörren –-> | | konstig va? :D )

Tycker sådant är så tråkigt. Tråkigt för dom också att göra bort sig ännu en gång.

Gör dom bort sig?

Tyck vad ni vill. Jag orkar inte tjaffsa / Z

63 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 63 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..