Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Vad hatar du?!

Postat av DJURGÅRDEN den 31 Mars 2006, 19:58
39 kommentarer · 220 träffar
Hola!

*sökte i forumet efter sådan här tråd, jag kunde iallafall inte hitta. Och om en sådan här tråd redan finns så.. sorry?! :'(*

Jag skulle bara vilja veta vad Ni hatar mest? och varför?

Jag kan ju börja med vad jag hatar mest;

Jag hatar snobbiga rikemansbarn som spelar ishockey, eftersom jag spelat ishockey under en längre tid så är dom likadana varenda jävel. Materialspelare kan du kalla dom för, åker omkring med trippel frippel EASTON ++ etc. Sen har dom sitt lilla krypin på

playahead där dom bara skriver; t.ex.

Lysnar på: TRÄNAREN!!1

GILLAR: HOCKEY!1

FÖREDRAR: HOCKEY, JAG E ASBRAaA!

KROPP: ||––||

Vet inte varför jag hatar dom, men tycker bara att dom är riktigt äckliga och sen så får man se bilder på deras föräldrars bilar. ''Här är min farsas bil'' sen får man upp en bild med senaste porschen.

Sen hatar jag också dampiga dampungar som skriker och inte har något vettigt att säga under lektionerna.

De snygga tjejerna som tror dom är skit snygga och går runt med push-up BH med fullproppat av papper för att få stora brösjt, översminkade fjortistjejer så att säga.

Ja, Ni fattar väl idén, sätt igång och skriv va DU hatar MEST!

^ÖDLAN^

Om Ni inte tycker om tråden, kommentera då inte häller. Ingen tycker det är kul med tröga idioter som skriver att allting är dåligt fast än dom själva inte kan komma på något annat(?)
Föregående tråd
Nästa tråd

39 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 39 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..