Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

R.I.P Simon!

Postat av sKEF~~ den 20 Mars 2004, 02:20
409 kommentarer · 141 träffar
Idag när jag vaknade, kändes det som en bra dag.
Jag hade fått min löne specc och till min förvåning hade jag fått mer i lön än vad jag hade räknat själv med. Blev självklart otroligt glad över det hela, min dag började jätte bra tyckte jag. Nästan lite för bra.
Senare knäpper jag på datorn, går upp på msn.
Börjar att fråga en mkt nära irl vän till mig hur allt är. Efter en tids tystnad får jag ett svar, "Simon är död"
Jag blev stum och fatta ingenting. Sedan skickade han mig denna länk - http://www.mil.se/index.php?la ng=S&c=news&id=20584 och då förstod jag att det inte var något uselt skämt.
Efter att jag läst det så föll jag i "chock" och just nu så är jag bara tom i skallen/arg/ledsen.
Har pratat med en krisgrupp i flera timmar idag. Allt är så himla overkligt, sånt här händer bara andra- tänker man.
Simon var en mkt mkt nära irl vän till mig.
Det jag vill säga med detta är att.
Ta hand om era nära och kära, man vet aldrig när det är dags. Det är just i sånna här situationer man får ett annat perspektiv på livet, saker och ting i allmänhet.
Men återigen, bråka inte om fjantsaker ta hand om era nära och kära.
En dag kan det ta slut och då ångrar man så otroligt mkt att man inte sa de o tyckte så o tänkte sådär.

R.I.P Simon. Bär alltid med dig i mina tankar.

409 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 409 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..