1
CS diskussion! Reaktion på föräldrar?
Postat av phill333 den 29 Mars 2006, 01:58
28 kommentarer · 253 träffar
Det började med att jag har nu hoppat av 1an (tar ett sabbatsår) så sitter jag och nötar cs nu förmodligen snart på CPL men morsan accepterar det inte. Min mamma (säkert fleras mammor) vill att man ska ha en rejäl inkomst med kunskap och inte en dataskärm med strålning. Jag går väll upp cs 8 nötar cs til 16 drar en paus sen spelar jag på (exklusive helgerna då det är fest osv.) Min mamma tog ett allvarligt snack med mig idag, om jag inte slutar med counter-strike så skulle hon dra bort min data och lägga ner hela nätverket, hon är seriös. Jag bryr mig inte bara drar ut hantaget till min dörr, sitter iofs här och tänker fram över mitt liv. Har dragit upp boxnig (ett te.x för det är en spot med knytnävar) visst, där var det helt okej att börja. Counter-strike handlar väll om du kan hantera det? Du ska även kunna ha ett socialt liv men om detta är mitt val hur ska man då förklara för en förälder? Jag har spelat cs i 6år nu men nej, tycker inte det är nödvädigt att sluta, det är både roligt och samt seriöst och nerlugnande. Skall föräldrar vara såhär? Datorer har väll påverkat ett fåtal, boxning 'ja' där pågår misshandel osv. Undrar nu om ni har/haft en liknande situation och hur tar din mamma det när du sitter vid datorn? Någon som kan komma med en bra anledning hur jag ska säga så mamma förstår varför jag ska sitta vid datan.
P.s
¤ Inget emot boxning (boxat själv)
¤ Talar om bara mamman nu för det är skillnad på pappa/mamma så ger åsikt från mamma.
¤ Dem som inte tror jag är seriös varför ödsla tid på att kommentera.
P.s
¤ Inget emot boxning (boxat själv)
¤ Talar om bara mamman nu för det är skillnad på pappa/mamma så ger åsikt från mamma.
¤ Dem som inte tror jag är seriös varför ödsla tid på att kommentera.
Accepterar din mamma att du sitter vid datorn exakt när du själv vill?
107 personer har röstat