Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

CS-Veteran?

Postat av spirited den 27 Mars 2006, 04:18
45 kommentarer · 45 träffar
Halleu!

Satt och tänkte mig tillbaka till de äldre versionerna av CS då bombsiten på yarden på de_aztec inte låg där den ligger nu utan i ett rum de numera har tagit bort. Och när man kunde bli träffad av blixten och dö på nämnda bana :>

Colten hette inte colt utan Maverick och hade kikarsikte, alla sprang omkring och sköt med den, ja, SPRANG. Eftersom det ändå inte gjorde så stor skillnad i aimväg.

Jag kommer sedan ihåg när de bytte namn på en massa vapen så man blev helt kollrig i skallen när man skulle säga vad man hade köpt och man kunde bunnyjumpa utan att strafea och sätta hs i luften.

Det fanns ingen delay på AWM och man stendog vart den än träffade (legshot etc)

Sköt man in i en vägg så kunde man döda sig själv med ricochet, man kunde även få HS med HE-granater om de small av i huvudhöjd. De_dust2 och de_inferno var inte skapade, utan man pcw:ade glatt på de_dust / de_prodigy / as_oilrig / cs_italy / cs_militia / cs_assault etc.

Pumphagel på cs_backalley var en favorit ^^

PCW:erna genomfördes såklart UTAN ventrilo! Bara chat!

Det jag undrar är inte hur länge ni lirat cs, för jag vill verkligen inte veta det. Funderar bara på om ni har något att tillägga som jag har glömt bort? :) Finns säkert massor! Gogogo! Rota i minnesbanken!

EDIT: gogo #7 "gatan" Hall of fame!

Var CS roligare i version 1.3 och innan?

128 personer har röstat
Föregående tråd

45 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 45 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..